090601

Hejsan hoppsan.
Nu var det ett tag sen jag skrev igen. haha. jag är hopplös jag vet.


I helgen har jag jobbat hos pappa sen stack jag hem för att göra mig iordning för Rix Fm festivalen. Guud. jag stod längst fram och tog tag i made in sweden Kims hand. AAAH. han är så j***a gryym så jag nästan dööör. Älskar hans nya hit here comes the night. Jag trodde först det var Bryan Adams som sjöng den men jag hade tydligen fel. hahaa. jag älskar hans röst så grymt mycket. 

I går åkte jag ner till konsum för att köpa ingredienser till en tårta jag gjorde till mamma eftersom det var morsdag. Och så fick hon två trisslotter men hon vann inget på det. synd. jag köpte la oturslotter. haha

Och idag var det skola igen. nästa helg har vi en LÅÅÅNG helg. är lediga på måndag och tisdag. sen ska vi har friluftsdag och på eftermiddagen blir det bal för alla nior + en uppvisnigen av åttorna. På torsdagen är det sovmorgon tills man kommer till skolan sen är det resten av dagen friluftsdag igen tror jag och sen på fredag SLUTAR VI SKOLAN. Fan vad gött. 
En kompis till mig ska kanske sova hos mig hela helgen. sen ska vi kanske på grillfest på lördag kväll. roligt.  Efter skolavslutingen ska vi till Liseberg och festa haha. ska bli så gött med sommarlov. LÖÖÖÖÖWE

Och  nu har man precis kommit ut från duschen efter en eftermiddag vid Åsasjön. Jag badade faktiskt. det va as kallrt BRR.

Nu ska jag gå. mamma tjatar om att jag ska slå in fiddes present.han fyller nämligen 12 på fredag, liten plutt.

Puss på er alla
D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0