Wok Work Work

Hopp, nu har man inte skrivit på ett tag IGEN. haha. jag vet att jag är hopplös. Har inte haft tid att skriva okej jag har inte orkat.

Idag har jag jobbat. det gjorde jag i går och i måndags också. Money Money. Haha. Det har varit väldigt mycket folk och det är väldigt roligt.

Annars har man sommar lov nu. Så satans skönt. Slutade skolan i fredags (12/6). väldigt sorgligt men så är det.
Vi hade bal två dagar innan vi sutade. Jag fick gå med två stiliga killar. Haha. det var jätte trevligt. Min kusin hjälpte mig med mitt hår. jag tyckte det blev väldigt fint. Jag blev jätte nöjd. Tack Lindah!!



På skolavslutingen så åkte jag till liseberg med ett par kompisar. det var jätte roligt. träffade tjejer/killar jag aldrig träffat innan som var väldigt trevliga.

Jag åkte Höjdskräcken och Uppskjutet för FÖRSTA gången. Jävlar var nervös jag var. Jag skrek till och med när vi satt i stolarna. haha. Polarna blev väldigt döva. haha. Men det var inget lyckat väder. Regnade nästan hela tiden, det slutade mot eftermiddagen. Men jag hade i alla fall kul det är det som räknas :)
Den natten sov jag hos Emelie Heinhagen. vi va hemma själva. det är alltid trevligt.






Ha en Glad MIDSOMMAR.

Puss på er // Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0