Avställd!

Hejhopp.
Hann inte skriva igår. var så trött. Var Med Jossan. xD

Idag var det en liten intressant dag. Polisen var på skolan när vi kom. Akward. hehe.
De tog en massa mopeder. tråkigt för dom som blev av med sina men dom vet ju så väl om att man inte ska trimma mopeden. onödigt.
Det var väldigt många som var nyfikna och självklart var jag och Jossan två av dom. haha.
Polisen tog 12-15 st mopeder som var trimmade och 5 st som var avställda.

När jag kom hem idag vid sex tiden ringde det ngn från privat och jag svarade.
Han i telefonen frågade först efter min pappa och sen mamma men ingen utav dom var hemma så då frågade jag vem det var som frågade. När han sa vem det var så stannade hela jag upp. Det var nämligen polisen som ringede. åh jävla vad jag blev rädd. Han frågade om jag gick på Flahut, eftersom dom var på skolan idag och så såg väll dom det med min moped, a då svarade jag då "JA". Aa, har du en moped frågade han mig, aa sa jag. En EU? "Aa" fortsatte jag. Hopp sa han den får du inte köra längre. Jag bara: "VA?? varför då?" Då förklarade han att den hade varit avställd sen oktober 2007. haha. asså allvarligt det är helt sjukt. Säljaren hade ju inte äns sagt ngt till pappa. och han köpte den till mig förra året så jag har åkt runt med en lolaglig moped i ett år. haha aah guuud. så nu får inte jag köra den förrens pappa har fixat ett par papper. så jag får inte åka moped imon till skolan :(
får åka med Jossan. haha.

Hopp får la se nu när jag få åka mopeden. Jävla skit också.

Puss D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0